دوره های نوجوانان ۱۳۹۸/۱۲/۴ ،۰۸:۲۰:۲۹ +۰۰:۰۰

 

شرح دوره

دوره نوجوانان ویژه ی دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان، گروه سنی 13-17 سال، می باشد.

جهت شرکت در این دوره، دانش آموزان می توانند به آموزشگاه مراجعه و در آزمون تعیین سطح که بصورت رایگان برگزار می شود شرکت کنند تا پس از انجام مراحل

ثبت نام، در سطح مناسب با دانش زبانی شان، ثبت نام شوند.

با توجه به اینکه اکثر متقاضیان این دوره در مقاطع راهنمایی و دبیرستان مشغول به تحصیل هستند، مؤسسه علاوه بر آموزش مکالمه، تأ کید ویژه ای بر مهارت های

خواندن، نوشتن ، گرامر، سوال سازی، جمله سازی، لغات و دیکته دارد؛ تا فراگیران به شیوه مطلوبی برای درس زبان مدرسه و کنکور نیز آماده شوند.

همچنین در این دوره به منظور ارتقای سطح آموزشی برای فراگیران، جلسات ویژه فیلم (movie) و بحث آزاد (free discusstion) برگزار می گردد که ضمن ایجاد

حس رقابت دوستانه، آنها را از فراگیری زبان بصورت کاربردی در محیطی دوستانه به وجد آورده و به آنها انگیزه ای مضاعف می بخشد.

معرفی کتاب

کتاب های Family and Friends مجموعه ای جامع و مکالمه محور جهت آموزش زبان انگلیسی به نوجوانان می باشند که در 7 جلد در سطوح متفاوت توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده اند و آموزش های بسیاری از جمله مکالمه، گرامر، لغات، صداشناسی و مهارت های اجتماعی را شامل می شوند که با مطالعه ی آنها، دانش زبانی فراگیران در سطوح پایه، تا حد چشمگیری تقویت می شود.

طبق جلسات مکرر، کارشناسان واحد آموزش و اساتید مجرب آموزشگاه، جلد اول تا چهارم این کتابها را مناسب با ساختار ذهنی این رده سنی در نظر گرفته اند که با بهره گیری از بروزترین متدهای آموزشی در ترم های متعدد، تدریس می شود.

این کتابها روش تدریسی کاملا واضح و مشخص دارند؛ بطوریکه هر درس با اهدافی مشخص تالیف شده است و پس از آموزش هر بخش، فعالیت هایی برای زبان آموز، در نظر گرفته شده که با دقت و ظرافت، دسته بندی شده اند و آموزش زبان انگلیسی به نوجوانان را به بهترین نحو پشتیبانی می کنند.

علاوه بر آن، در هر درس قسمتی با نام “Skills Time” وجود دارد که تمریناتی کنترل شده هستند و مهارت های شنیدن، مکالمه و سواد انگلیسی زبان آموزان را به طور مداوم و اصولی، تقویت می کند.

شایان ذکر است با توجه به گفته وبسایت دانشگاه آکسفورد، هیچ مجموعه ای تا این حد،مزایای آموزشی در اختیار فراگیران نوجوان قرار نمی دهد؛ چراکه این مجموعه، برنامه آموزشی مدون و بینظیری ارائه داده است و بر روی مکالمات کاربردی تمرکز دارد.

همچنین علاوه بر پوشش موضوعات آموزشی، مجموعه ای فوق العاده کامل با محتوایی متنوع می باشد که یادگیری زبان را لذت بخش می سازد و نه تنها خود زبان آموز، بلکه والدین ایشان نیز می توانند فرزندشان را در فرایند یادگیری همراهی کنند چراکه این مجموعه با سبکی ساده، لذت بخش و مفرح، در قالب تمرین های متنوع، به آموزش زبان انگلیسی می پردازد.

اهداف انتخاب و تدریس کتاب Family and Friends

  • شامل برنامه آموزشی بسیار قوی می باشد که مهارت های اصلی زبان انگلیسی را بطور کامل پوشش می دهد.
  • پکیجی کامل دارای محتوای چاپی متنوع و منابع دیجیتالی نوین می باشد.
  • دارای تمرین های متفاوت برای هربخش می باشد.
  • دربرگیرنده برنامه های درسی متفاوت بر پایه ارزش ها و مهارت های آموزشی-اجتماعی می باشد.
  • صداهای زبان انگلیسی را به صورت گام به گام آموزش می دهد.
  • طی هر جلسه دامنه واژگان نوجوانان افزایش میابد و ساختارهای جدیدتری می آموزند.

معرفی دوره نوجوانان به اختصار

نام کتاب:

مجموعه کتاب های Family and Friends (جلد 1-4 )

تعداد ترم ها:

14 ترم

تعداد و مدت زمان جلسات:

19 جلسه 75 دقیقه ای (17 جلسه 1 ساعت و 15 دقیقه ای + 2 جلسه آزمون)

روزهای برگزاری:

شنبه ها و دوشنبه ها: هر روز 1 جلسه (پسرانه)

یکشنبه ها و سه شنبه ها: هر روز 1 جلسه (دخترانه)

چهارشنبه ها: 2 جلسه پشت سرهم (فقط پسرانه)

پنج شنبه ها: در سه نوبت صبح، ظهر و عصر 2 جلسه پشت سرهم (دخترانه و پسرانه)

نحوه برگزاری آزمون:

جمع نمره آزمون (100نمره) می باشد.

آزمون میان ترم: کتبی (20نمره)

آزمون پایانترم:  کلاسی (20نمره) – شفاهی (20نمره) –  کتبی (40نمره)

شهریه پرداختی:

شهریه در نظر گرفته شده برای هر ترم مبلغ 180 هزار تومان ( زیر نرخ مصوب آموزش و پرورش ) می باشد.

چارت تقسیم بندی سطوح آموزشی دوره های نوجوانان